قالب های فارسی وردپرس 5

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 5

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

علاقمندی بهترین هدایای تبلیغاتی کدامند

به اندیشه گرفتن کننده ی آن باشید

در دل هر جنبش بازاریابی، درکی از مشتری بالقوه است. شما باید بدانید مشتری یا بیننده منظور تان زن است یا مرد، سنش چقدر است، درآمدش چقدر است، علایقش چیست، شغلش چیست یا حتی این که تا چه حد می تواند از فروشنده ای همانند شما خرید کند. تمام این ها می توانند برای تان برگزیدن بهترین هدایای تبلیغاتی را ساده تر کنند.


به اندیشه موقعیت باره نظر باشید

به این اندیشه کنید که این هدایای تبلیغاتی برای تبلیغ چه چیزی قرار است باره کاربرد قرار بگیرد و بعد به اندیشه این باشید که چه هدیه ای مناسب این موقعیت است. به عنوان مثال، برای مجامع یا نمایشگاه های اداری، کیف هدیه ای عالی است. مشتریان می توانند اسناد و مدارک و بروشور هایی که گرفته اند و هم چنین سایر هدایای تبلیغاتی که اخذ کرده اند را داخلش پیمان دهند. از این گذشته، کیف چیزی است که بعدا نیز آن را نگه خواهند داشت و متعلق به بهره‌گیری خواهند کرد. علی رغم این ها، کیف هدیه ای است که در چشم بوده و در درازا مراسم به احسان کمپانی تان را تبلیغ خواهد کرد.


اگر هدف دارید هدایای تبلیغاتی جاسازی کنید به ماندگاری و دوام  آن اندیشه کنید.


به اندیشه ماندگاری هدایای تبلیغاتی خود باشید

دوست دارید تبلیغ تان چقدر دوام داشته باشد؟ هدیه ای مثل جامه می تواند سال های سنه با مشتری تان بماند؛ حتی اگر دو هفته یک بار آن را بپوشد. از جانب دیگر، هدیه ای که جای خود را روی میز مشتری مفتوح کند نیز می تواند دائما او را به یاد شرکت و خدمات شما بیاندازد.

به هر حال، هدف اصلی از هدایای تبلیغاتی این است که اسم و فرآورده کمپانی تان را شهبانو ی ذهن مشتری تان کنید تا در فرصت مناسب، به سراغ شما بیاید.


به فکر استعمال هدایای تبلیغاتی تان باشید

یکی از اصلی ترین دغدغه های شرکت ها این است که هدیه شان بعید انداخته نشود. برای همین است که باید هدیه تبلیغاتی  به درد بخوری به مخاطبان خود بدهید که برای شان مفید باشند. همانند کیف در نمایشگاه یا یک پیراهن در یک تورنمنت ورزشی یا حافظه ی پیکان برای مشتریان نرم افزاری.

اگر هدایای تبلیغاتی شما، هر چقدر هم زیبا و امروزی و به اصطلاح مد باشد ولی کاربردی نباشد، بالاخره دور انداخته خواهد شد.


به اندیشه آینده باشید

نکته ای که معمولا در برگزیدن هدایای تبلیغاتی پسندیده از اذهان می رود گزینش موعد سفارش این هدیه هاست. البته برخی از این محصولات ذیل یک هفته نیز حاضر می شوند، ولی حاضر شدن اکثرشان بیش از یک لغایت دو هفته و یا بیشتر به طول خواهد انجامید. اگر می خواهید دست تان برای گزینش هدایای تبلیغاتی پسندیده همایش، کمپانی و یا مراسم معرفی باز باشد، از داشتن موعد کافی اطمینان حاصل کنید. گزینش هدایای تبلیغاتی مناسب دشوار است، ولی با کمک دریافت از حرفه ای هایی که بهترین گزینه ها را قبل روی تان قرار می دهند، شغل گزینش هدایای تبلیغاتی ساده تر خواهد بود. برای انتخاب هدایای تبلیغاتی خویش نوآوری به هزینه دهید الی در طویل مدت بهتر در ذهن مخاطبان تان جای بگیرید.

کالبد شکافی مک مینی جدید، از امکان تعویض حافظه رم می گوید

اپل در جریان برگزاری کنفرانس پاییزی خود از جدیدترین نسخه‌ی کامپیوتر مک مینی رونمایی کرد. البته مک مینی جدید با وجود تغییرات ظاهری محدود در مقایسه با نسل گذشته، از نظر ماژول‌های سخت‌افزاری دچار تحول زیادی شده است. با زومیت همراه باشید تا نگاهی به این محصول جذاب و تازه وارد کوپرتینویی‌ها داشته باشیم.

اولین خبر خوب این است که بسیاری از سنت‌های خوب مک مینی پیشین در نسخه‌ی جدید هم حفظ شده است که یکی از مهمترین آنها، امکان بازکردن بخش زیرین دستگاه و بیرون کشیدن کل مادربرد آن است که این مسأله تعمیرپذیری بالایی را برای یک دستگاه جمع و جور به همراه خواهد داشت.

همچنین برخلاف نسخه‌ی پیشین که تولید آن به سال ۲۰۱۴ برمی‌گردد، در نسخه‌ی پیش رو با امکان افزایش رم مواجه هستیم که بعد از بازکردن دستگاه می‌توانید رم موجود را برداشته و به راحتی رم مورد نظر خود را جایگزین آن کنید؛ هرچند این امکان فقط مربوط به رم بوده و برای دخالت کاربر در سایر بخش‌های دستگاه مانعی در نظر گرفته شده است.

اما از امکان تغییر و تعمیرپذیری و البته عدم تغییر ظاهری که بگذریم، نوبت به خودنمایی تغییرات سخت‌افزاری گسترده‌ی مک مینی ۲۰۱۸ می‌رسد؛ جایی که شاهد حضور پردازنده‌های دسکتاپی و قدرتمند نسل هشتم اینتل و پردازنده کمکی T2 اپل هستیم که با حافظه SSD همراهی می‌شود.

در مک مینی ۲۰۱۸ هرچند خبری از پردازنده‌ی گرافیکی مجزا نیست، اما حضور پردازنده‌ی قدرتمند و نسل هشتمی i3 ،i5 یا i7 اینتل که پردازنده گرافیکی کوچکی نیز با خود به همراه دارند، باعث می‌شود تا انتظاراتی حتی به اندازه مک‌بوک پرو از آن داشته باشیم؛ هرچند اگر انتظارات شما از این نیز فراتر باشد، وجود چهار پورت تاندربولت ۳ باعث می‌شود تا نگرانی بابت امکان اتصال تجهیزات جانبی‌ دیگری همچون یک پرادزنده گرافیکی مجزای قدرتمند نداشته باشید.

در پایان، گفتنی است که مک مینی ۲۰۱۸ حاصل همان فرمول موفق پیشین است؛ تعادل موزونی که با قیمت ۷۹۹ تا ۱۰۹۹ دلاری، قدرت پردازشی بالا، رم قابل تعویض، زیبایی غیرقابل انکار و حجم بسیار کوچک و دلنشین، توجه هر علاقمند به دنیای کامپیوتر را به سمت خود جلب می‌کند. نظر شما در این باره چیست؟

با DeskMini 110؛ کیس آماده و کامپکت ASRock آشنا شوید

فضاهای کاری کوچک و خانه‌های آپارتمانی امروزی، کاهش ابعاد تجهیزات کاری و لوازم خانگی را به یک نیاز مبرم بدل کرده‌اند؛ اما از آنجایی که در عصر ارتباطات هیچ میز کاری را نمی‌توان بدون کامپیوتر تصور کرد، بدیهی است که شرکت‌ها به‌دنبال راهکاری برای عرضه‌ی رایانه‌های رومیزی جمع‌وجور با کارایی مناسب باشند. هنگامی که شاخصه‌هایی همچون ابعاد کامپکت و نسبت مناسب کارایی به قیمت را در نظر بگیریم، کیس‌های آماده‌ی بسیار محدودی را می‌توان در بازار یافت که قادر به مرتفع‌ساختن چنین نیازهایی باشند؛ به‌خصوص که تحولات ارزی اخیر در بازار کشورمان، توان خرید را برای بسیاری از اقشار جامعه کاهش داده است.

ASRock DeskMini 110

حال به‌نظر می‌رسد که ASRock راهکار مناسبی را برای پاسخگویی به نیاز بازار کشورمان داشته باشد؛ سری DeskMini 110 از کیس‌های‌ آماده‌ی این شرکت با ابعاد ۸۰ × ۱۵۵ × ۱۵۵ میلی‌متری خود، تنها به‌بزرگی منبع تغذیه‌‌ی (پاور) یک کامپیوتر رومیزی است؛ به‌طوری که می‌توان از آن در فضاهای بسیار کوچک میز استفاده کرد؛ البته DeskMini 110 به‌‌نسبت طراحی جمع‌وجور خود، قابلیت‌های بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. کیس‌های آماده‌ی DeskMini 110 از مادربردهای ASRock H110M-STX با سوکت‌ 1151 بهره می‌برند و از این رو امکان پشتیبانی از پردازنده‌های نسل ششم و هفتم Core i7/i5/i3/Pentium/Celero با توان طراحی گرمایی حداکثری ۶۵ واتی را دارند، بدین ترتیب می‌توان با انتخاب پردازنده‌ای مناسب در بسیاری از کاربری‌های مبتنی بر CPU از کیس‌های کامپکت ASRock‌ بهره برد.

ASRock DeskMini 110

کیس آماده‌ی DeskMini 110 به‌مدد دو اسلات SO-DIMM از حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 با فرکانس ۲۴۰۰ مگاهرتز پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آن دو حافظه‌ی ذخیره‌سازی مکانیکی ۲.۵ اینچی یا ماژول پرسرعت SSD استفاده کرد. خاطرنشان می‌کنیم که با توجه ابعاد بسیار کوچک کیس، خبری از گرافیک مجزا نیست و برای پردازش‌های گرافیکی باید از واحد پردازش گرافیکی یکپارچه‌ی پردازنده‌های اینتل اتکا داشت. در پنل مقابل کیس، یک پورت USB 3.1 Gen 1 نوع A، یک پورت USB 3.1 Gen 1 نوع C، یک درگاه میکروفون و یک درگاه هدفون/میکروفن دیده می‌شود؛ در حالی که قسمت پشتی کیس، درگاه VGA، درگاه HDMI، درگاه DisplayPort، یک پورت USB 3.1 Gen 1 نوع A، یک پورت USB 2.0 و درگاه LAN را دربرمی‌گیرد.

ASRock DeskMini 110

کیس‌ آماده‌ DeskMini 110 در دو نسخه‌ با پردازنده‌های Pentium G4400 یا 6100 Core i3 اینتل، حافظه‌های رم ۴ گیگابایتی DDR4، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۰ یا ۲۴۰ گیگابایتی ۲.۵ اینچی SSD و برچسب قیمتی ۳٬۱۷۵٬۰۰۰ و ۴٬۱۳۰٬۰۰۰ تومان از فروشگاه اینترنتی شهر فافا با گارانتی بهین تکنولوژی قابل خرید هستند. پردازنده‌های دو هسته‌ای ۵۴ و ۵۱ واتی Pentium G4400 و Core i3 6100 به‌ترتیب با فرکانس‌های کاری ۳.۳ و ۳.۷ گیگاهرتز می‌توانند در طیف گسترده‌ای از کاربردهای CPU-محور عملکرد مطلوبی داشته باشند و مینی پی سی DeskMini 110 را به گزینه‌ای مناسب برای استفاده در کاربری‌های اداری و خانگی روزمره بدل کنند.


نسل جدید دسکتاپ گیمینگ Obelisk‌ اچ پی با پردازنده Core i9 و گرافیک RTX 2080Ti معرفی شد

اچ‌پی در نمایشگاه CES 2019، محصولات جذابی برای گیمرها به همراه داشته است. نسل جدید لپ‌تاپ Omen 15 و نمایشگر ۶۵ اینچی 4K HDR، تنها بخشی از محصولات جدید اچ‌پی برای عاشقان دنیای بازی است. اما شاید بتوان جذاب‌ترین محصول گیمینگ اچ‌پی را دسکتاپ Omen Obelisk‌ دانست؛ محصولی که از توانمندترین سخت‌افزار دنیای کامپیوترهای شخصی برای ارایه‌ی تجربه‌ای بی‌نظیر از بازی‌ها بهره می‌برد.

نسل نهم پردازنده‌‌های Core i اینتل تا نمونه‌ی فوق‌العاده توانمند Core i9-9900K با هشت هسته‌ و ۱۶ ترد پردازشی یا انواع رایزن AMD، وظیفه‌ی تامین توان پردازشی مورد نیاز دسکتاپ ابلیسک (Obelisk) اچ‌پی را برعهده دارند. در بخش گرافیک نیز امکان سفارش این کامپیوتر با کارت گرافیک RTX 2080Ti‌ انویدیا در دسترس است تا کاربران هیچ نگرانی بابت اجرای بی‌نقص جدیدترین عناوین دنیای بازی در رزولوشن 4K نداشته باشند. حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4-2666، سیستم خنک‌کننده‌ی مایع، تجهیز به چینش دوگانه‌ی RAID0 حافظه‌های M.2 SSD، پاور حداکثر ۷۵۰ وات از دیگر مشخصات فنی هیولای گیمینگ اچ‌پی است. چینش RAID0 با تقسیم اطلاعات و استفاده از دو یا چند فضای ذخیره‌سازی، افزایش قابل توجه سرعت نوشتن و خواندن را به ارمغان می‌آورد.

کامپیوتر بازی omen obelisk اچ پی HP

اچ‌پی Omen Obelisk‌ هم‌چنین به خروجی صدای DTS Headphone:X و فراگیر ۵.۱کاناله نیز مجهز است تا گیمرها در بخش صدا نیز تجربه‌ی بی‌نظیری داشته باشند. پنل کناری شفاف کیس و نورپردازی RGB‌ نیز برای افزایش جذابیت ظاهری این کامپیوتر، تعبیه شده‌اند.

اچ‌پی در طراحی و ساخت کامپیوتر گیمینگ خود، از طراحی tool-less بهره برده است تا کاربران بدون نیاز به ابزاری خاص امکان تعویض و ارتقای اجزای کامپیوتر خود را داشته باشند. 

اچ‌پی کامپیوتر گیمینگ Omen Obelisk‌ را از ماه مارس (اسفند ماه) با قیمت پایه‌ی ۲٬۲۴۹ دلار به بازار عرضه خواهد کرد.

CES LOGO

  

برای مشاهده کلیه اخبار و مقالات و تماشای ویدیوهای مرتبط با نمایشگاه به صفحه اختصاصی CES 2019 مراجعه کنید.

اچ پی از کامپیوتر، مانیتور و لپ تاپ جدید سری الیت با فناوری‌های امنیتی پیشرفته رونمایی کرد

اچ‌پی با دست پر به نمایشگاه CES 2019 آمده است. غول دنیای کامپیوترها در کنار معرفی اعضای جدید خانواده‌ی گیمینگ خود، برای کاربران تجاری و محیط کار نیز محصولات جذاب جدیدی را معرفی کرد. سری کامپیوتر‌های Elite اچ‌پی با تجهیز به قابلیت‌های امنیتی، مخصوص کاربران سازمان و تجاری است که حفاظت از اطلاعات در راس نیاز‌های آن‌ها به شمار می‌رود. هر سه محصول جدید اچ‌پی در این بخش، از نسل سوم فناوری Sure View بهره می‌برند؛ بدین ترتیب امکان مشاهده‌ی نمایشگر از زوایای کنار ممکن نخواهد بود.

اولین محصول جدید اچ‌پی در این بخش، لپ‌تاپ الیت‌بوک X360 830 G5 است که اکنون امکان سفارش آن با پردازنده‌های نسل هشتم سری موبایل Core i‌ اینتل، حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابات حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع SSD، در دسترس است. نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن 1080p و مجهز به فناوری Sure View‌ نیز دیگر مشخصه‌ی این لپ‌تاپ به شمار می‌رود. کاربران می‌توانند در محیط‌های مورد نظر و برای حفظ حریم خصوصی خود، فناوری مذکور را با کلید مخصوصی فعال کنند.

در کنار Sure View، الیت‌بوک X360 830 با بایوس مخصوصی نیز همراه شده است که در صورت دستکاری یا بروز مشکل، کاربر به راحتی می‌تواند اقدام به ترمیم آن کند. هم‌چنین اچ‌پی این لپ‌تاپ را به بخش خاصی برای مقابله با بد‌افزار، ویروس و باج‌افزارها مجهز کرده و کلید فیزیکی شاتر وب‌کم لپ‌تاپ نیز برای تامین امنیت در صورت هک شدن دستگاه به کار گرفته شده است. فناوری Windows Hello نیز در کنار سنسور اثرانگشت برای تشخیص کاربر و ورود به محیط سیستم‌عامل در دسترس است. نسل جدید Elitebook X360 در بخش اتصالات از دو پورت USB نوع C با کنترلر تاندربولت، دو پورت USB 3.1، درگاه اسمارت‌کارت، پورت HDMI 1.4 و شکاف سیم‌کارت نانو برای اتصال به شبکه‌ی LTE، بهره می‌برد. اچ‌پی لپ‌تاپ جدید خود را از ماه مارس (اسفند ماه) به بازار عرضه خواهد کرد. هنوز جزئیات قیمتی این محصول اعلام نشده است.

کامپیوتر EliteOne 800 G5 اچ پی HP

اگر به دسکتاپ‌ها علاقه‌ دارید، اچ‌پی عضو جدیدی به خانواده‌ی الیت خود افزوده است. آل‌این‌وان الیت‌وان 800 G5 در کنار نمایشگر ۲۴ اینچی با رزولوشن 1080p، از تمام قابلیت‌های امنیتی برادر کوچک‌تر خود بهره می‌برد. اچ‌پی امکان سفارش این کامپیوتر یکپارچه را با پردازنده‌های Core اینتل، تا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۰۰ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی فراهم کرده است. کاربرانی که به‌دنبال پردازنده‌ی گرافیکی توانمند هستند، می‌توانند در کنار واحد یکپارچه‌ی HD 630 اینتل از رادئون RX 560 شرکت AMD نیز بهره ببرند. 

در بخش اتصالات EliteOne 800 G5 نیز یک پورت DisplayPort 1.2 و HDMI، دو پورت USB 3.1 نسل اول و چهار نمونه‌ی USB 3.1 نسل دوم، یک درگاه USB نوع C، پورت شبکه و درگاه کارت حافظه‌ی SD در دسترس کاربران خواهد بود. اچ‌پی All-in-One جدید خود را از ماه ژوئن (خرداد ۱۳۹۸) به بازار عرضه خواهد کرد.

مانیتور EliteDisplay E243p اچ پی HP

آخرین عضو محصولات جدید الیت اچ‌پی را مانیتور ۲۳.۴ اینچی مجهز به فناوری SureView این شرکت تشکیل می‌دهد. الیت‌دیسپلی E243p به لطف تجهیز به فناوری امنیتی اچ‌پی، قابلیت عدم نمایش محتوا به افراد حاضر در محیط اطراف مانیتور را دارد. این دستگاه هم‌چنین به فناوری Display Assistant اچ‌پی مجهز شده است که امکان اختصاص بخشی از نمایشگر به محتوای خاصی برای سازمان‌دهی و چندوظیفگی بهتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

الیت‌دیسپلی E243p به پنلی با رزولوشن 1080p و نرخ بازسازی تصاویر ۶۰ هرتز با زمان‌پاسخ‌دهی ۱۴ میلی‌ثانیه مجهز است. ورودی‌های DisplayPort، HDMI 1.4 و VGA در کنار سه پورت USB‌ نیز بخش اتصالات مانیتور جدید اچ‌پی را تشکیل می‌دهند. الیت‌دیسپلی E243p  از ماه آینده و با قیمت ۳۸۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.