قالب های فارسی وردپرس 5

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 5

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

علاقمندی بهترین هدایای تبلیغاتی کدامند

به اندیشه گرفتن کننده ی آن باشید

در دل هر جنبش بازاریابی، درکی از مشتری بالقوه است. شما باید بدانید مشتری یا بیننده منظور تان زن است یا مرد، سنش چقدر است، درآمدش چقدر است، علایقش چیست، شغلش چیست یا حتی این که تا چه حد می تواند از فروشنده ای همانند شما خرید کند. تمام این ها می توانند برای تان برگزیدن بهترین هدایای تبلیغاتی را ساده تر کنند.


به اندیشه موقعیت باره نظر باشید

به این اندیشه کنید که این هدایای تبلیغاتی برای تبلیغ چه چیزی قرار است باره کاربرد قرار بگیرد و بعد به اندیشه این باشید که چه هدیه ای مناسب این موقعیت است. به عنوان مثال، برای مجامع یا نمایشگاه های اداری، کیف هدیه ای عالی است. مشتریان می توانند اسناد و مدارک و بروشور هایی که گرفته اند و هم چنین سایر هدایای تبلیغاتی که اخذ کرده اند را داخلش پیمان دهند. از این گذشته، کیف چیزی است که بعدا نیز آن را نگه خواهند داشت و متعلق به بهره‌گیری خواهند کرد. علی رغم این ها، کیف هدیه ای است که در چشم بوده و در درازا مراسم به احسان کمپانی تان را تبلیغ خواهد کرد.


اگر هدف دارید هدایای تبلیغاتی جاسازی کنید به ماندگاری و دوام  آن اندیشه کنید.


به اندیشه ماندگاری هدایای تبلیغاتی خود باشید

دوست دارید تبلیغ تان چقدر دوام داشته باشد؟ هدیه ای مثل جامه می تواند سال های سنه با مشتری تان بماند؛ حتی اگر دو هفته یک بار آن را بپوشد. از جانب دیگر، هدیه ای که جای خود را روی میز مشتری مفتوح کند نیز می تواند دائما او را به یاد شرکت و خدمات شما بیاندازد.

به هر حال، هدف اصلی از هدایای تبلیغاتی این است که اسم و فرآورده کمپانی تان را شهبانو ی ذهن مشتری تان کنید تا در فرصت مناسب، به سراغ شما بیاید.


به فکر استعمال هدایای تبلیغاتی تان باشید

یکی از اصلی ترین دغدغه های شرکت ها این است که هدیه شان بعید انداخته نشود. برای همین است که باید هدیه تبلیغاتی  به درد بخوری به مخاطبان خود بدهید که برای شان مفید باشند. همانند کیف در نمایشگاه یا یک پیراهن در یک تورنمنت ورزشی یا حافظه ی پیکان برای مشتریان نرم افزاری.

اگر هدایای تبلیغاتی شما، هر چقدر هم زیبا و امروزی و به اصطلاح مد باشد ولی کاربردی نباشد، بالاخره دور انداخته خواهد شد.


به اندیشه آینده باشید

نکته ای که معمولا در برگزیدن هدایای تبلیغاتی پسندیده از اذهان می رود گزینش موعد سفارش این هدیه هاست. البته برخی از این محصولات ذیل یک هفته نیز حاضر می شوند، ولی حاضر شدن اکثرشان بیش از یک لغایت دو هفته و یا بیشتر به طول خواهد انجامید. اگر می خواهید دست تان برای گزینش هدایای تبلیغاتی پسندیده همایش، کمپانی و یا مراسم معرفی باز باشد، از داشتن موعد کافی اطمینان حاصل کنید. گزینش هدایای تبلیغاتی مناسب دشوار است، ولی با کمک دریافت از حرفه ای هایی که بهترین گزینه ها را قبل روی تان قرار می دهند، شغل گزینش هدایای تبلیغاتی ساده تر خواهد بود. برای انتخاب هدایای تبلیغاتی خویش نوآوری به هزینه دهید الی در طویل مدت بهتر در ذهن مخاطبان تان جای بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.