قالب های فارسی وردپرس 5

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 5

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

هزینه ی کرایه ماشین عروس

 ماشین عروس 0 نظـــربه روز رسانی در: آگوست 17, 2016 تعداد بازدید: 4,907

گل آرایی ماشین عروس + ۵۵ عکس و ایده جدید

 [تعداد: 401    میانگین: 2.3/5]

نکات طلایی گل آرایی ماشین عروس + عکس جدید

رویای دختر بچه از قدیم کالسکه ای با اسب های سفید بوده است ولی امروزه این رویا تبدیل به ماشین های عروس رنگارنگ و گل زده شده است.


 


در این میان برخی برای شب عروسی خود به دنبال ماشین های گران قیمت و مدرن مانند لیموزین و لامبورگینی هستند و با کرایه کردن این ماشین ها سعی دارند روز عروسی خود را باشکوه برگزار کنند.


 


برخی دیگر، به دنبال ماشین های کلاسیک و قدیمی هستند که می توان در برخی موسسات کرایه ماشین عروس آنها را برای روز عروسی در اختیارگرفت.


 


اما، می بایست در انتخاب ماشین عروس و گل آرایی آن برخی نکات را مد نظر بگیرید تا استرس شما در هنگام عروسی تان زیاد نشود و این شب تکرار نشدنی را با مشکل روبرو نکنید.


 


اگر قصد کرایه ی ساعتی دارید، حتما یک زمان اضافی نیز در کرایه ی آن در نظر بگیرید و فکر بدقولی های میهمانان، عکاس، آرایشگر و حتی ترافیک را بکنید تا برای تحویل آن اضطراب نداشته باشید.


 


در صورتی که می خواهید یک اتومبیل قدیمی و عتیقه را سفارش دهید، حتما فکر خراب شدن آن را بکنید، بسیار پیش آمده که ماشین عروس گل زده را با جرثقیل به تعمیرگاه برده اند.


 


در صورتی که برای اجاره ی این ماشین ها اصرار دارید، حداقل بهتر است راننده ی مخصوص خود اتومبیل را نیز با خودتان ببرید، تا اگر مشکلی برای ماشین پیش آمد او با زیر و بم ماشین آشنا باشد و بتواند کمک تان کند.


 


اگر از آن دسته عروس و دامادهایی هستید که حساب جیب تان را دارید، بهتر است از ماشین خودتان استفاده کرده، و یا اگر وسیله نقلیه ندارید، می توانید ماشین بستگان نزدیک تان را برای یک شب به امانت بگیرید.


 


 


 


هزینه ی کرایه ماشین عروس

ماشین های عروس اگر امروزی بوده و بنز و BMW باشند، حدودا از شبی 500-400 هزارتومان شروع میشود .برخلاف تصور خیلیها که ماشین های کلاسیک و قدیمی را بیشتر دوست دارند، باید اضافه کرد که قیمت این ماشینها خیلی بالاتر است.


 


البته موسسات خدماتی مجالس خودشان تزئین ماشین را هم قبول میکنند، که در آن صورت باید چیزی حدود 600 هزار تومان به بالا در نظر گرفت. این قیمت هایی است که خدمات مجالسی ها می گیرند


 


.


 


چقدر هزینه برای تزئین ماشین عروس؟

تزئین کردن ماشین عروس بستگی به فصل و مناسبت و محله گل فروشی دارد.


 


گل، گل است و شمال و جنوب تهرانش فرق نمی کند.


 


این که گل فروش با سلیقه باشد، مسئله ای بسیار مهم است و ربطی هم به هیچ جای ایران ندارد البته گل فروشی های معروف و شمال شهری طبعا پول بیشتری دریافت می کنند.


 


در اعیاد و مناسبت می شود.


 


در نتیجه تعرفه تزئین ماشین عروس ها فرق می کند و قیمت بالاتر می رود.


 


قیمت تزئین ماشین های عروس، از 50-40 هزار تومان شروع می شود تا دو میلیون تومان.


 


تزئین ماشین عروس، کاملا سلیقه ایست و به راحتی می توان هزینه اش را پایین آورد.قیمت متوسطی که آرایی ماشین عروس می پردازند، چیزی حدود 300 تا 400 هزار تومان است.


 


اگر درفصل تابستان ازدواج می کنید، زحمت گل زدن به ماشین را به خودتان ندهید و بیهوده برای آن هزینه نکنید، زیرا گل ها در درجه دمای فصل تابستان در مدت نیم ساعت پلاسیده می شوند و گل های پلاسیده و پژمرده اصلا ظاهر زیبایی ندارند.


 


به جای آن می توانید با روبان و یا تور ماشین تان را تزئین کنید. کمی ابتکار به خرج دهید.


 


مثلا ماشین تان را با تور ماهیگیری و انواع صدف و ستاره ی دریایی تزئین کنید.

https://iranirent.ir/widding-car/

منظور از هدایای الکترونیکی چیست؟

در دنیای دیجیتال امروز با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری و روی آوردن هرچه اغلب مردم به سمت فناوری و فناوری به کارگیری لوازم الکترونیکی نیز روز به روز در حال افزایش است و همین امر باعث شده است که شما در هر گویه و کسب و کاری ردپای ابزارها الکترونیک را ببینید و نسبت به این لوازم دانستن دربایستن کنید. درواقع می‌توان گفت بدون به کارگیری الکترونیک زندگی انسان مختل خواهد شد. بازار تبلیغات نیز یکی از آن بازارهایی است که کوشش می‌کند کماکان همگام با تکنولوژی و فن آوری قبل برود و تاجایی که می‌تواند از این محصولات کاربردی در تبلیغات سهم بگیرد. از این رو محصولات و هدایای الکترونیکی را در کنار سایر محصولات تبلیغاتی و در ضمن هدایای تبلیغاتی خویش به بازار ارائه کرده است که بسیار مورد پیشباز مصرف کنندگان، صاحبان مشاغل و مدیران پیمان گرفته است. می‌توان گفت محصولات الکترونیکی بیچارگی ضروری هر شخص است و این دربایستن فرصتی استثناعی را برای دنیای تبلیغات و افزودن به محصولات تبلیغاتی کاربردی به وجود آورده است.




هدایای الکترونیکی 


جایگاه هدایای الکترونیکی در تبلیغات


همانطور که گفتیم در دنیای امروز تکنولوژی و فناوری حرف نخست را می‌زند و استفاده از لوازم الکترونیکی، نرم افزاری و دیجیتالی تبدیل به یک دربایستن برای هر شخص شده است. اکثر کسان در سرمایه گذاری های خود به سوی محصولات و ابزارها الکترونیک و دیجیتال روی آورده اند بعد هدایای الکترونیکی می‌توانند بهترین برگزیدن در بین هدایای تبلیغاتی باشند چرا که برای یک هدیه تبلیغاتی  مهمترین ویژگی کاربردی و مورد بیچارگی بودن آن وسیله است. هدایای الکترونیک خیلی زود توانستند جایگاه خویش را در تبلیغات پیدا کنند. به طوری که امروزه برگزیدن اول مدیران و صاحبان کسب و کارها برای هدایای تبلیغاتی برند و محصولات خویش همین هدایای الکترونیکی هستند. مخاطبان این کمپانی ها و کسب و کارها معمولا اشتیاق کثرت برای گرفتن چنین هدایایی دارند و با کمال گرایش آن را حفاظت و بهره‌گیری می‌کنند و این فرمایش می‌تواند یکتا از عوامل تاثیر گذار در بازاریابی موفق آن کمپانی یا سوداگری باشد.




هدایای الکترونیکی 


هدایای الکترونیکی تکنولوژیک ولی مقرون به صرفه و زودبازده


هدایای الکترونیکی با وجود دیجیتال و تکنولوژیک بودن هزینه زیادی برای شرکت ها نخواهد داشت. همانطور که می‌دانید تبلیغات یکتا از موثرترین شیوه های فروش و ارائه فرآورده در سراسر جهان می‌باشد و تمامی کسب و کارها و برندها در سراسر گیتی تبلیغات را اولین راهبرد بازاریابی خویش می‌دانند و مبالغ بسیاری زیادی از سرمایه کمپانی خویش را صرف تبلیغات می‌کنند. چرا که آن‌ها به این شعار همیشگی ایمان دارند که تبلیغات هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است. انتخاب هدایای الکترونیکی به عنوان یک شیوه تبلیغاتی نه فقط کاربردی و راهبردی است بلکه نسبت به بازدهی قابل توجه آن بسیار مقرون به صرفه است. درواقع بازدهی و تاثیر فوق العاده زیادی که از دادن چنین هدایای تبلیغاتی کسب می‌شود قابل سنجش با خرج مقداری که برای جاسازی آن‌ها شده است نمی‌باشد. درواقع شما با دادن هدایای تبلیغاتی به مشتریان، مصرف کنندگان و همکاران خود با یک سرمایه گذاری با هزینه محدود برای بازاریابی خویش کرده اید که خیلی زود از نتیجه آن شگفت زده خواهید شد.

منبع:

https://www.echantillon.ir/gifts-category/digital-gifts/

راهنمای خرید سررسید و انواع قطع سررسید

در راهنمای خرید سررسید شما با انواع سررسید که بر حسب جلد، ابعاد(قطع) ، و نوع صحافی و چاپ دسته‌بندی می‌شوند روبرو می‌شوید. در انتخاب نوع سررسید، معمولاً ابعاد آن از حساسیت بیشتری برخوردار می‌باشد که به کاربرد آن و سلیقه مشتری بستگی دارد. در این مقاله در مورد راهنمای خرید سررسید سعی داریم توضیحات کاملی برای انواع قطع سررسید جهت بهترین انتخاب شما ارائه دهیم. اگر شما هم جزء آن دسته مشتریانی هستید که در انتخاب نوع سررسید خود مردد هستید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

قطع‌ها در راهنمای خرید سررسید عموماً به 6 دسته کلی تقسیم‌بندی می‌شوند:

سررسید وزیری
سررسید رحلی
سررسید رقعی
سررسید اروپایی
سررسید خشتی
سررسید پالتویی
سررسید وزیری
محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین قطع سررسید، سررسید وزیری می‌باشد که در ابعاد 24*17 سانتی‌متر عرضه می‌گردد. از مزایای این سایز، جادار بودن آن جهت یادداشت‌های روزانه می‌باشد ولی برای حمل روزانه، قطع‌های کوچک‌تر مناسب‌تر می‌باشند.

سررسید رحلی
سایز تشریفاتی سررسید می‌باشد که عموماً در دو سایز کوچک و بزرگ چاپ می‌شود. رحلی بزرگ در ابعاد 34×24 و رحلی کوچک در ابعاد21×29.7سانتی‌متر (به اندازه کاغذ A4) عرضه می‌گردد.

سررسید رحلی
سررسید رقعی
این سررسیدها در ابعاد21×15 سانتی‌متر، تقریباً هم‌اندازه کاغذ A5 چاپ می‌شوند و به نسبت سررسیدهای وزیری خوش‌دست‌تر می‌باشند.

سررسید رقعی
سررسید اروپایی
این قطع، مشابه قطع رقعی با عرض کمتر است و ابعاد حدودی آن 12*21 سانتیمتر می‌باشد. به همین جهت به نسبت سررسید رقعی خوش‌دست‌تر می‌باشد و برای حمل روزانه مناسب است.

سررسید اروپایی
سررسید خشتی
سررسید خشتی به شکل مربع تولید می‌شود و ابعاد پیش‌فرض متنوعی دارد ولی اکثراً در ابعاد 16*16 و 17*17 تولید می‌شود. ولی تولیدکنندگان معمولاً این سایز را به‌صورت اختصاصی و در تیراژ بالا تولید می‌کنند.

سررسید خشتی
سررسید پالتویی
ابعاد سررسید پالتویی معمولاً بین 10*17و 12*17 سانتیمتر است. ازآنجایی‌که این نوع سررسید ابعاد کوچک‌تری نسبت به سایر قطع‌ها دارد، به‌راحتی در جیب یا کیف جا می‌شود و حمل آسانی دارد ولی فضای کمتری برای یادداشت در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد. ازاین‌جهت، سررسید پالتویی معمولاً برای مشاهده تاریخ و یا نوشتن مطالب کوتاه کاربرد دارد.این قطع، به جهت ابعاد کوچک‌تری که دارد، ارزان‌ترین قطع بین سررسیدها به شمار می‌رود و برای کسانی که قصد دارند با بودجه کم، تعداد زیادی سررسید خریداری نمایند، هدایای به‌صرفه و مناسبی می‌باشد.

نکات سفارش سررسید 98
ازآنجاکه شما به‌عنوان سفارش‌دهنده با انواع محصولات مختلف سررسید مواجه می‌شوید نیاز است تا اطلاعات بیشتری در این مورد داشته باشید تا بتوانید انتخاب مناسب‌تری برای جلب نظر مخاطبین خود پیدا کنید. در راهنمای خرید سررسید با انواع قطع سررسید آشنا شدیم اما شما علاوه بر سایز و ابعاد برای انتخاب سررسید مناسب باید به نکات مختلف دیگری نیز توجه نمایید. ویژگی‌های دیگری که در سفارش طراحی سررسید باید به آن توجه کنید شامل رنگ , مدل , جنس , نوع جلد و صحافی و نوع چاپ سررسید می‌باشد.

جنس و کاغذ سررسید
یکی از نکات سفارش سررسید 98 که باید به آن توجه نمایید انتخاب مناسب جنس سررسید است. کاغذهای مختلفی برای جنس سررسید وجود دارد که شامل:

کاغذ تحریر سفید
کاغذ گلاسه
کاغذ تحریر کرم
می‌باشد. پیش از سفارش چاپ سررسید حتماً از نوع و کیفیت کاغذ سررسید خود مطلع شوید و از کاغذ اصل برای این کار استفاده کنید تا کیفیت نهایی کار و زیبایی آن موردپسند شما و مخاطبینتان واقع شود. کیفیت کاغذ تا حدود زیادی به کشور تولیدکننده آن کاغذ برمی‌گردد. کاغذ نامرغوب در عملیات چاپ نیز مشکلاتی ایجاد می‌کند. بنابراین راهنمای خرید سررسید مهرسام به شما توصیه می‌کند از کاغذ مناسب استفاده نمایید.

چاپ سررسید
از دیگر موارد در راهنمای خرید سررسید روش چاپ سررسید مناسب است. تعداد رنگ‌های به‌کاررفته در چاپ صفحات داخلی بسیار مهم است. معمولاً از چاپ دورنگ برای چاپ صفحات داخلی استفاده می‌شود که هزینه چاپ سررسید را بهینه می‌نماید همچنین از رنگ دیگری برای طراحی و چاپ لوگو استفاده می‌شود. در طراحی سررسید اختصاصی می‌توان از رنگ‌های دیگر برای چاپ استفاده نمود که این کار هزینه طراحی سررسید را افزایش می‌دهد. شما می‌توانید از چاپ چهار رنگ روی کاغذ گلاسه استفاده کنید که نتیجه آن سررسیدی با ظاهری بسیار زیبا خواهد بود اما هزینه آن نیز نسبت به سررسیدهای معمولی بسیار بالاتر است.
منبع:

فلش مموری اپیسر مدل AH111 ظرفیت 32 گیگابایت

• AH111 یک فلش مموری بسیار کوچک می‌باشد که توسط کمپانی اپیسر طراحی و تولید شده است. این فلش مموری به قدری کوچک است که در زمان تولید، لقب کوچک‌ترین فلش مموری دنیا را به خود اختصاص داده بود. البته اکنون (اواخر سال 93) فلش مموری‌های UD310 و UD311 که بعد از آن معرفی شدند از این فلش مموری کوچک‌تر هستند. دیگر ویژگی فلش مموری AH111 طراحی زیبای بدنه آن است همچنین قسمت بالای این محصول که به صورت شیشه‌ای و در دو رنگ سفید و آبی طراحی شده است. رنگ آبی AH111 از گل رز آبی چینی الهام گرفته شده، البته این گل در دنیای واقعی وجود ندارد ولی در افسانه‌های چینی یک گیاه اشرافی خوانده می‌شود. کمپانی اپیسر با طراحی فلش مموری AH111 توانست از رقیب سنتی خود یعنی سیلیکون پاور T01، که آن‌هم عنوان کوچک‌ترین فلش مموری دنیا را به خود اختصاص داده بود، کمی پیشی بگیرد. فلش مموری T01 دارای ابعاد 4.6 × 13.8 × 25 میلی‌متر و وزن 2.6 گرم است در حالی که فلش مموری دارای ابعاد 4.6 × 12.2 × 24.7 میلی‌متر و وزن 2.5 گرم است که خوب می‌توان گفت AH111 از T01 کمی کوچک‌تر و 0.1 گرم سبک‌تر است. فلش مموری AH111 از فن‌آوری Mini COB بهره می‌برد که قابلیت‌هایی چون مقاوم بودن در برابر آب، ضربه و گردوغبار را برای آن به ارمغان آورده است. متأسفانه این محصول از رابط USB 2.0 بهره می‌برد و با رابط USb 1.1 نیز سازگار است ولی از رابط پرسرعت USB 3.0 پشتیبانی نمی‌کند. ناگفته نماند کمپانی اپیسر در طراحی این فلش مموری به حفظ محیط زیست هم توجه خاصی داشته است. شما می‌توانید بسته به نیاز خود، فلش مموری AH111 را در ظرفیت‌های 4 تا 32 گیگابایت انتخاب نمایید. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به وجود نرم‌افزار ACE هم اشاره کرد که قابلیت افزایش ظرفیت فلش مموری را تا 50 درصد به شما می‌دهد. بنابراین می‌توان گفت که AH111 برای افرادی که به یک فلش مموری بسیار کوچک، سبک وزن، مقاوم در برابر آب، ضربه و گردوغبار نیاز دارند ولی سرعت بالا برای آن‌ها اهمیت ندارد، یک انتخاب بسیار مناسب است. اما اگر فردی با همین نیازها به سرعت بالاتر فکر می‌کند می‌تواند فلش مموری UD311 کمپانی ای دیتا را انتخاب نماید البته باید درنظر داشت که UD311 بدنه فلزی ندارد.

منبع:

فلش مموری ایکس-انرژی مدل USB2.0 Gold ظرفیت 32 گیگابایت

شرکت «ایکس-انرژی» فلش‌مموری «USB2.0 Gold» را که از بدنه‌ای مقاوم بهره می‌برد، روانه بازار کرده است. این فلش‌مموری از طریق رابط USB2.0  به کامپیوتر متصل می‌شود و می‌تواند اطلاعات را با سرعت بالا انتقال دهد. متأسفانه شرکت ایکس-انرژی اطلاعاتی بابت سرعت انتقال اطلاعات توسط این محصول ارائه نکرده ولی سرعت استاندارد برای انتقال اطلاعات از طریق رابط USB2.0  برابر با 480 مگابیت بر ثانیه است. شرکت سازنده در بخش بالایی فلش‌مموری USB2.0 Gold حلقه کوچک و زنجیری برای اتصال فلش‌مموری به جاسوئیچی تعبیه کرده است. این زنجیر می‌تواند احتمال گم‌شدن فلش‌مموری را تا حد زیادی کاهش دهد. این فلش‌مموری در ظرفیت‌های مختلفی ارائه شده که با توجه به میزان اطلاعاتی که نیاز به ذخیره‌سازی دارید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این فلش‌مموری با سیستم‌عامل‌های مک و ویندوز به‌خوبی سازگار است. گفتنی است این محصول در برابر آب، ضربه، شوک، اثرانگشت و گردوغبار مقاوم است. ایکس-انرژی در طراحی این محصول از رنگ طلایی یک دست استفاده کرده که جذابیت ظاهری آن را بیشتر کرده است.

منبع:

https://elobel.com/flashmemory/