قالب های فارسی وردپرس 5

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 5

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

آموزش سئو و بهینه سازی سایت وردپرس در گوگل و موتورهای جستجو (SEO)

۱ . بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) یا سئو سایت چیست؟

سئو (بهینه سازی وب سایت در گوگل) یک‌ دودمان بازاریابی است و تمرکزش بر آن است لغایت در نتایج موتورهای جستجو بیشتر دیده شوید. سئو تارنما شامل تمام پارامترها و اقداماتی است که شما برای کسب رتبه در گوگل و سایر موتورهای جستجو , افزایش ترافیک ورودی به سایت و آگاه شدن موتورهای جستجو از وب سایتتان اتمام می دهید. جنبه‌های بسیاری برای  سئو  هستی دارد، از بهینه سازی وب سایت برای کلمات کلیدی گرفته تا ساخت لینک های درونی و اخذ بک لینک از سایت های مرتبط, که همه را شامل می شود. در این آموزش سئو سایت به بررسی روش بهینه سازی تارنما وردپرس در گوگل و موتورهای جستجو پرداخته ایم. بنابراین در انتهای آموزش یاد می گیرید چطور سایت وردپرس خویش را سئو کنید.

دقت داشته باشید بهینه سازی سایت تنها برای موتورهای جستجو نیست بلکه شما باید طراحی سایت و سئو خویش را برای کاربران تان اتمام دهید.



۲ . چرا وب ‌سایت من نیاز به بهینه ‌سازی در گوگل و موتورهای جستجو دارد؟

اکثر ترافیک وب توسط موتورهای جستجو عمده تجاری، مشابه گوگل، بینگ و یاهو برپایی می‌شود. اگرچه رسانه‌های اجتماعی و انواع دیگر ترافیک‌ها در برپایی بازدیدکننده به وب‌سایت شما تأثیر دارند، اما موتورهای جستجو اصلی‌ترین شیوه هدایت برای کاربران اینترنتی هستند.

موتورهای جستجو با توجه به محتوای ارائه‌شده بدست شما شدامد هدفمندی برای کاربرانی که آن را جستجو می‌کنند، فراهم می‌کند.  اگر موتورهای جستجو نتوانند سایت شما را پیدا کنند و یا شما نتوانید مطالب خود را به پایگاه داده‌های آن‌ها اضافه کنید، فرصت‌های باورنکردنی را برای برپایی شدامد در سایتتان از دست خواهید داد.

جستجوی پرس‌وجوها – کلماتی که کاربران در جعبه جستجو تایپ می‌کنند، ارزش فوق‌العاده‌ای را حمل می‌کنند. تجربه نشانه دیتا است که ترافیک موتور جستجو می‌تواند باعث موفقیت و یا شکست یک سازمان شود. شدامد هدفمند به یک وب‌سایت می‌تواند مایه تبلیغات، درآمد و بی‌نظیری و بدون رقیب بودن در بازاریابی را فراهم کند. پس سرمایه‌گذاری در سئو و بهینه ‌سازی سایت برای موتورهای جستجو از جمله گوگل می‌تواند نرخ استثنایی از بازگشت سرمایه را در سنجش با گونه ها سایر روش‌های بازاریابی به هستی آورد.



۳ . چرا نمی‌توانم موتورهای جستجو را بدون بهینه ‌سازی سایت و سئو به سایتم سوق دهم؟

اگرچه موتورهای جستجو هوشمندند، اما آن‌ها هنوز هم نیاز به کمک دارند. موتورهای جستجو اصلی دائم به پیگیری شفا فنّاوری‌شان جهت خزیدن در وب به‌صورت عمیق‌تر و بازگردانیدن نتایج بهتری برای کاربران هستند. بااین‌حال، محدودیت هایی در مورد اینکه چطور موتورهای جستجو عمل کنند هستی دارد. اگرچه بهینه ‌سازی و سئو سایت به‌صورت درست می‌تواند برای شما هزاران بازدیدکننده و افزایش توجه خالص به وجود آورد، اما جنبش اشتباه می‌تواند باعث مخفی شدن و یا دفن سایت در اعماق نتایج جستجو (که در دیدن دست کم است) شود.

علاوه برساخت محتوای در دسترس برای موتورهای جستجو، SEO  همچنین طوری مایه افزایش رتبه‌بندی محتوای قرار داده خواهد شد که دران موتورهای جستجو به‌آسانی آن را پیدا خواهند کرد. اینترنت به‌طور فزاینده‌ای در حال تبدیل‌شدن به رقابت است و شرکت‌هایی که از  SEO بهره‌گیری می‌کنند برتری عمده‌ای در جذب بازدیدکننده و مشتری دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.