قالب های فارسی وردپرس 5

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 5

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

سئو کلاه خاکستری چیست؟ (Gray hat SEO)

شاید خود متخصصین سئو این مطلب را ندانند ولی طیف وسیعی از افرادی که به طور حرفه‌ای در حوزه سئو سایت کار و جنبش می‌کنند، به راستی از روش کلاه خاکستری کاربرد می‌کنند. برای نمونه خرید بک لینک گرد از روش‌های سئو کلاه سیاه است که گوگل به سختی با آن تصادف می‌کند. حال بسیاری افراد با درج لینک‌های مجانی در سایت‌ها و تبادل لینک و امور مشابه اقدام به ساخت بک‌لینک‌های مصنوعی می‌کنند. این روش، سئو کلاه خاکستری است.

علاوه بر این، به استفاده ترکیبی از روش‌های سئو کلاه سیاه و کلاه سفید در بالا بردن سئو سایت نیز سئو کلاه خاکستری گفته می‌شود.

آنچه مسلم است، مفهوم سئو سایت با لینک سازی گره خورده و لینک سازی یک عمل دستی است و کاری که با دخالت سر راست انسان انجام گیرد امکان خطا هم دارد. بنابراین، تبدیل شدن ناخواسته سئو کلاه سفید به سئو کلاه خاکستری تا حدی قابل توجیه خواهد بود.


چرا یک سایت به سئو دربایستن دارد؟

سئو


با تعدد سایت‌های متنوع جستجوگرهایی مانند گوگل، بینگ و یاهو به گرد از مهم‌ترین ابزارهای هدایتی برای کاربران تبدیل شده‌اند. امروزه این موتورها اساسی‌ترین طریق برای بررسی و آدرس‌دهی صحیح محتوای هر سایت به کاربران به شمار می‌روند. به راستی کاربران از طریق این جستجوگرها به سایت و مطلب باره نظر خویش می‌رسند. حال اگر این موتورها نتوانند سایت و محتوای شما را در پایگاه‌های خویش پیدا کنند، برآیند اینکه علاقه‌مندان و کاربران نیز به سایت شما هدایت نخواهند شد.


بیشتر بخوانید:

برترین سایت‌ های آنالیز سئو کدامند؟

با مجموع موارد اشاره شده می‌توان دریافت که عبارتی که در کادر جستجوگرها تایپ و جستجو می‌شود لغایت چه بی گمان دارای اهمیت است. بر اساس آمارها، موتورهای جستجو فی نفسه می‌توانند عامل کامیابی یک سایت باشند.سئو وردپرس به زبان ساده  به همین انگیزه سئو به عنوان یکی از روش‌های تبلیغاتی و جذب مخاطب مجانی و البته تاثیرگذار محسوب می‌شود.


چرا موتورهای جستجو سایت بدون سئو را شناسایی نمی‌کنند؟

سئو


با هستی پیشرفت‌های روزافزون و وانگهی هوشمندتر شدن موتورهای جستجو، این ابزارها کماکان به کمک نیاز دارند تا بتوانند نتایج جستجوی مطلوب‌تر و درست‌تری به کاربران ارائه دهند. سئو بهینه می‌تواند این جستجوگرها و در ضمن کاربران را از میان هزاران سایت به سایت دلخواه راهبری کند. برعکس، یک سایت بدون داشتن سئو پسندیده هیچ‌گاه نمایش داده نمی‌شود.


از ویژگی‌های سئو بهینه علاوه‌بر معرفی توسط موتورهای جستجو می‌توان به بالا بردن رتبه و همچنین بازدیدهای اغلب محتوای آن اشاره کرد. پر روشن است که با به روی پیشه آمدن روزانه‌ی هزاران سایت، اینترنت به فضایی رقابتی و پیچیده تبدیل شده است و از این حیث است که سئو می‌تواند یک سایت را منتخب و ممتاز کند.


آیا هر کسی می‌تواند تنظیمات سئو سایت خود را اتمام دهد؟

 


سئو


دنیای سئو هر چند پیچیدگی‌های خود را دارد اما همگی می‌توانند کمینه مسائل ابتدایی و مقدمه‌ای آن را یاد بگیرند. حتی با دانشی اندک نیز می‌توان با سئو مناسب پیشرفت‌های ابهت را در سایت برپایی کرد. به هر حال از تنظیمات ابتدایی لغایت مترقی برای سئو، کارایی چشم‌گیری در بهینه‌سازی سایت صورت خواهد گرفت.


حالا که با مفهوم سئو آشنا شده‌اید، می‌توایند محتوای با کیفیت و بهتری فرآوری کنید. کتابخانه آنلاین لیداوب در سری مقالات سئو ، هر‌ آنچه که لازم باشد در این حوزه بدانید را به شما آموزش می‌دهد. ما کوشش می‌کنیم، جدیدترین روش‌ها برای قرار اخذ در صفحه نخست نتایج جستجوی گوگل را در کمر بستن شما پیمان دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.