قالب های فارسی وردپرس 5

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 5

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

ایجاد توضیحات بهینه برای محصولات

اگر از دست ایمیل های تبلیغاتی به ستوه آمده اید و دوست ندارید هر روز ایمیل های مربوط به فروش سریال دریافت کنید ؛ این مطلب به شما کمک می کند در کمترین زمان از شر اکثر آنها خلاص شوید ! البته اگر از Gmail استفاده می کنید !


اکثر ایمیل های تبلیغاتی که ما دریافت می کنیم ؛ از سرور های YahooGroups است . آنطور که اطلاع دارم ؛ گویا یک حفره یا نقض امنیتی توسط غیور مردان ایرانی در یاهو گروپ کشف شده که می توانند بدون درخواست و اطلاع مخاطبین؛ ایمیلمان را وارد این گروهها کنند و برایمان ایمیل بفرستند . تقریبا راهی برای لغو عضویت از این گروهها وجود ندارد . تنها راهی که به ذهنم رسید ؛ فیلتر کردن کلی ایمیل های دریافتی از سرور های یاهوست .


برای اینکار از منوی بالای Gmail برروی گزینه Setting کلیک کنید .
در صفحه بعدی برروی گزینه Filters کلیک کنید و در صفحه بعد و در انتهای صفحه روی گزینه Create a new filter کلیک کنید .
فرمی ظاهر خواهد شد . در فیلد Has the words عبارت list:(<**.yahoogroups.com>) را وارد کنید .

این دستور به گوگل می فهماند که کلیه ایمیل هایی که از سرور Yahoogroups.com برایم ارسال می شود را فیلتر کن . بعد از اینکار روی گزینه Next Step کلیک کنید .


در این مرحله شما باید تصمیم بگیرید که چه بلایی میخواهید سر این ایمیل ها بیاورید !همانطور که می بینید آپشن های مختلفی برای ایمیل های انتخاب شده به ما داده شده است. می توانید کاری کنید که به اینباکستان نیایند و مستقیم آرشیو شوند (Skip The Inbox) یا آنها را اسپم معرفی کنید .

من دوراه را پیشنهاد می کنم . اول حذف کلی آنهاست که برای اینکار آخرین گزینه (Delete It) را انتخاب کنید و بر روی گزینه Create Filter کلیک کنید . اگر نمی توانید همه ایمیل های یاهو را حذف کنید ؛ برای این ایمیل ها یک Label تعریف کنید تا ایمیل هایی که احتمال اسپم بودن آنها بیشتر است را یکجا نگه دارید . برای اینکار از گزینه Apply The Filter استفاده کنید . همچنین با فعال کردن تیک Also Apply Filter To ... این تغییر برای ایمیل های دریافتی قبلیتان هم انجام خواهد شد .


نکات :
1- همانطور که عنوان شد ؛ سرور های یاهو ؛ یکی از دهها راه اسپم در ایران است و با این روش یقینا از شر همه ایمیل ها خلاص نخواهید شد . ولی طبق تجربه شخصی ؛ این روش حداقل 70 درصد اسپم های شما را کاهش می دهد.


2- اگر به طور اختیاری در یکی از گروههای یاهو عضو هستید ؛ این روش به دردتان نمی خورد . چون کلیه ایمیل های یاهو را از دست خواهید داد ؛ مگر اینکه روش دوم را انتخاب کنید


3- از روش فیلتر کردن ایمیل ها در گوگل می توانید با شناسایی ایمیل اسمپر ها ؛ برای هر کدام فیلتر جدا گانه تعریف کنید . هیچ محدودیتی در تعداد فیلتر های ساخته شده در Gmail وجود ندارد .

شاید شما هم کنجکاو باشید که بدانید ایمیل رسیده از کدام کشور و با کدام آی پی و با چه مشخصاتی است؟
نیازی به هیچ نرم افزار و یا کار شاق ندارد. به این شکل روی ایمیل رسیده کلیک کنید یک همچین صفحه ای می بینید (عکس پایین) ممکنه شما مثل من اینقدر ایمیل رسیده نداشته باشید.

 

چگونه بفهمیم ایمیل رسیده ازکدام کشور است؟

 

بهرحال روی قسمت اشاره شده کلیک کنید یک پنچره کوچک با سه انتخاب باز می شود

Compact Header , Standard Header & Full Header

شما گزینه Full Header را انتخاب کنید حالا یک پنجره باز می شود که اطلاعاتی از جمله آی پی فرستنده ایمیل در ان هست
شما آی پی مورد نظر را برداشته و در بعضی از سایت هایی که مکان آی پی را بصورت مجانی نشان می دهد( از جمله این سایت IP Location) گذاشته و موقعیت فرستنده ایمیل را می توانید ببینید.

 

در ضمن این عکس برای یاهو ایمیل بتا است اگر از یاهو ایمیل قدیمی استفاده می کنید ممکن است فرق داشته باشد.

.

اگر از کاربران اینترنت هستید و برای خود یک صندوق پست الکترونیکی(ایمیل) دارید، باید با مفهوم «spam» و خطرهای آن آشنا شوید. «اسپم» یا «هرزنامه» به هرگونه سوءاستفاده از سیستم انتقال پیام گفته می شود که شامل پیام های گروهی و ناخواسته است. اسپم در جهان مجازی اینترنتی به نامه های الکترونیکی ناخواسته ای گفته می شود که به صورت انبوه و اغلب از منابع نامشخص و ناشناخته ارسال می شود. این گونه از ایمیل ها اغلب مضامینی تبلیغاتی، تجاری و سرگرم کننده دارد و الزاما همه آن ها شما را دچار مشکل نمی کند اما بخش زیادی از اسپم های دریافتی می تواند خطراتی از جمله ویروسی شدن رایانه، پر شدن فضای دریافت ایمیل و هک شدن سیستم را برای هر فردی که آن ها را دریافت و اجرا می کند، داشته باشد.

«اسپمر» به شخص یا سیستمی گفته می شود که با صرف هزینه ای بسیار کم صدها و یا حتی میلیون ها ایمیل را در یک زمان واحد ارسال می کند و با این عمل نه تنها پهنای باند بسیاری را اشغال می کند بلکه صندوق های پستی را نیز پر می کند.گاهی می توان اسپم ها را از روی نام های عجیب و غریب، غیرمنطقی و مضحکشان تشخیص داد؛ همچنین سرویس دهندگان ایمیل مانند یاهو و گوگل گزینه ای به نام «spam» دارند که بر اساس تشخیص خود از نام و نحوه ارسال ایمیل، آن هایی را که درصد اسپم بودنشان زیاد است، در این بخش قرار می دهند تا امنیت بیشتری را به کاربر خود بدهند. توصیه ما این است که هیچ گاه ایمیلی را که در «spam» قرار دارد و یا ارسال کننده آن را نمی شناسید، باز نکنید.

همانطور که اطلاع دارید جدیدأ هک شدن وبلاگها توسط هکر ها رایج شده است. به طوری که هر هکر یا گروه هکری کار هک خود را با هک وبلاگ ها آغاز میکند. میتوان گفت وبلاگ نیز یک سایت رایگان است اما امنیت این وبلاگها بر عهده کیست؟ میتوان به اطمینان گفت 99% امنیت وبلاگها در دست صاحبان وبلاگ است. در صورتی که مدیریت یک وبلاگ را بر عهده دارید حتماً این مطلب را بخوانید زیرا ترفندهایی بسیار مفید پیرامون جلوگیری از هک شدن وبلاگتان به شما معرفی کرده ایم.

 

هکرها چگونه وبلاگهای ما رو هک میکنند؟
1- هک کردن ایمیل صاحب وبلاگ
به طوری که هکر ایمیل صاحب وبلاگ را هک کرده بعد برای ورود به وبلاگ به قسمت فراموش کردن پسورد وبلاگ میرود. در این قسمت باید ایمیل صاحب وبلاگ زده شه تا پسورد وبلاگ به این ایمیل انتقال پیدا کند.پس هکر با در دست داشتن نام وبلاگ و داشتن پسورد ایمیل شما میتواند خیلی راحت به وبلاگتان دسترسی پیدا کند.


2- ایمیل جعلی
حیله دیگر هکر ها فرستادن ایمیل جعلی برای صاحبان وبلاگ است.به گونه ای که به طور دروغ خودشان را صاحب ارائه دهنده سرویس وبلاگشان معرفی میکنند و میخواهند از آنها که پسورد خود را برای آنها ایمیل کنید.


3- استفاده از صفحه های تقلبی
بعضی مواقع به شما آدرسهای ناآشنا پیشنهاد میشود.بعد از باز کردن این آدرس ها (ترفندستان) صفحه ای شبیه صفحه لاگین (صفحه ورودی به وبلاگ شما که یوزر نیم و پسورد را میخواهد) باز میشود. ولی آیا هر صفحه شبیه به آن صفحه لاگین ما باید مشخصاتمان را وارد نماییم? خیر. زیرا امکان دارد این مشخصات ما برای افراد غیر معتمد فرستاده شود.


4- استفاده از باگها
گاهی اوقات سرویس دهنده های وبلاگ نمیتوانند آن طور که باید امنیتشان را تامین کنند برای همین با پیدا شدن چند باگ (حفره امنیتی) راه هک کردن را برای هکر ها را باز میکنند. ولی این امر خیلی کم دیده میشود و میتوان گفت امکان چنین اتفاقی خیلی به ندرت دیده میشود. با این حال سعی کنید همواره از یک سرویس دهنده معروف استفاده کنید.

 

راههای جلوگیری از هک شدن وبلاگ
1- در مرحله اول سعی کنید وبلاگ خود را از یک سرویس دهنده مطمئن و مناسب انتخاب نمایید.


2- در نگه داشتن ایمیل خود (ترفندستان) توجه داشته باشید.


3- این را بدانید هرگز و تحت هیچ شرایطی صاحبان سرویس دهنده از شما پسورد وبلاگتان را نمیخواهند.


4- همیشه سعی کنید همه موارد صفحه لاگین (نوار آدرس و...) را کاملأ چک کرده و بعد نام کاربری و رمزعبور خودتان را وارد نمایید.


5- سعی کنید از یک پسورد مناسب استفاده کنید.


6- سعی کنید همیشه در پر کردن لیست اسم نویسی برای وبلاگ ایمیل با آی دی که در مسنجر از آن استفاده مینمایید تفاوت داشته باشد.
با استفاده و مد نظر گرفتن موارد بالا درصد هک شدن وبلاگ خود را تا حد زیادی کاهش داده اید.

صفحه خانگی در مرورگر ویندوز این امکان را به شما می‌دهد تا سایت یا هر صفحه دیگر اینترنتی را که مدنظر دارید به‌عنوان صفحه پیشفرضی که پس از اجرای مرورگر به‌نمایش درمی‌آید، مشخص کنید.

بسیاری از کاربران مخصوصا مدیران فناوری در سازمان‌ها ترجیح می‌دهند این صفحه برای تمام رایانه‌ها یکسان بوده (به‌عنوان مثال سایت آن شرکت یا سازمان باشد) و کاربران نیز امکان اعمال تغییر در آن را نداشته باشند. چنانچه شما هم به هر دلیلی قصد دارید مانع اعمال تغییرات در این بخش شده و صفحه موردنظر خودتان را به‌عنوان صفحه‌خانگی مرورگر مشخص کنید، می‌توانید با استفاده از روش زیر این کار را در مرورگر اینترنت‌اکسپلورر نسخه 9 به‌انجام برسانید.

1ـ کلیدهای Windows + R را فشار دهید تا ابزار Run اجرا شود.

 

2ـ عبارت regedit را در کادر موجود وارد کنید و کلید اینتر را فشار دهید تا پنجره ویرایش رجیستری به‌نمایش درآید.

 

3ـ در این بخش مسیر زیر را دنبال کنید:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer


 

روی گزینه Internet Explorer کلیک راست ماوس را فشار داده و از منوی New گزینه‌ Key را انتخاب کنید.

 

4ـ نام Control Panel را به کلید جدید اختصاص دهید.

 

5 ـ روی قسمت خالی ستون سمت راست کلیک راست ماوس را فشار داده و پس از انتخاب گزینه DWORD (32-bit) Value از منوی New ، نام آن را به Homepage تغییر دهید.

 

6 ـ روی Homepage دو بار کلیک کرده و مقدار آن را از صفر به یک تغییر دهید.

 

7ـ چنانچه به قسمت تنظیمات صفحه‌خانگی مرورگر (انتخاب گزینه Internet Options از منوی Tools در مرورگر) مراجعه کنید، مشاهده می‌کنید که بخش ورود نشانی غیرفعال شده و امکان اعمال تغییر در این بخش وجود ندارد.

توجه: پیش از اعمال محدودیت در این بخش باید نشانی موردنظر را در آن مشخص کرده باشید. همچنین برای فعال‌سازی مجدد این قابلیت ‌باید مقدار تغییر داده شده در مرحله 6 را مجددا از یک به صفر تغییر دهید.

در حال حاضر چند روزی از عرضه مرورگر گوگل معروف به Chrome (کروم) میگذرد. این مرورگر که در میان رقابت غول هایی همچون فایرفاکس و اپرا عرضه شده است بحث های زیادی را در محافل IT به راه انداخته است. به عقیده کارشناسان این مرورگر در حال حاضر پرسرعت ترین مرورگر صفحات وب است اما به دلیل اینکه اولین نسخه عرضه شده آن است هنوز آنچنان که باید و شاید کامل نیست. با این حال شرکت گوگل گویا زمان زیادی را صرف قرار دادن ترفندهای مخفی در درون کروم کرده است! در این ترفند قصد داریم کلیه صفحات مخفی این مرورگر را بررسی کنیم.

 

بدین منظور:
ابتدا Google Chrome را اجرا نمایید.
سپس عبارات زیر را در نوار آدرس مرورگر وارد نمایید و Enter بزنید تا هر صفحه مخفی برایتان باز شود.

 

about:internets
یکی از قدیمی ترین اسکرین سیورهای ویندوز ، در دل کروم!
دقت کنید این اسکرین سیور به شرطی اجرا میشود که فایل sspipes.scr در پوشه Windows\System32 موجود باشد.

 

about:memory
فضای اشغال شده رم توسط مرورگرهای در حال اجرا.
اگر به فرض شما مرورگر فایرفاکس را هم همزمان اجرا کرده باشید میزان فضای استفاده شده از رم توسط این برنامه را نیز مشاهده خواهید کرد.
احتمالأ مسئولان گوگل جهت به رخ کشیدن میزان فضای کم استفاده شده کروم این صفحه را قرار داده اند.
همچنین میزان رم اشغالی توسط تب های مرورگر نیز موجود است.

 

about:stats
هیـــــــــــس! این صفحه محرمانه است!
عبارت فوق در بالای این صفحه مخفی به چشم میخورد.
کلیه فرآیندهای داخلی کروم با ریز اطلاعات هر یک در این صفحه قابل مشاهده است.

 

about:network
این صفحه جهت عملیات به اصطلاح I/O Tracking به کار میرود.
در مرورگر فایرفاکس این کار به وسیله افزونه ای به نام Live HTTP Headers امکان پذیر است که کروم آن را در خود جای داده است.
جهت استفاده از آن بر روی دکمه Start I/O tracking کلیک کنید.
سپس در یک تب جدید ، یک سایت رو باز کنید و مجدد به همین تب برگردید تا شاهد نتیجه کار باشید.
لیست کلیه عکس ها ، اسکریپتها و آبجکت های لود شده در آن صفحه را به شکل زنده مشاهده خواهید کرد! واقعأ قابلیت جالبی است.

 

about:histograms
لیست کلیه فرآیندهای داخلی اجرا شده در مرورگر به شکل نمودارهای هیستوگرام یا متراژی.

 

about:dns
لیست 10 DNS که بیشترین مشاهده را توسط کروم داشته اند در این صفحه مخفی قابل مشاهده است.
جهت غیر فعال کردن آن به Options و تب Under the Hood رفته و تیک گزینه Use DNS pre-fetching to improve page load performance را بردارید.

 

about:cache
لیست کلیه صفحات و فایل های کش شده توسط مرورگر در این صفحه قابل مشاهده است.
در کروم امکان محدود سازی کش وجود ندارد ، در نتیجه هر از چند گاهی کش مرورگر را خالی کنید.

 

view-cache:stats
آمار مربوط به فایل های کش شده توسط مرورگر.

 

about:plugins
کلیه پلاگین های نصب شده بر روی کروم در این صفحه لیست شده اند.
پلاگین های نظیر Shockwave Flash ، Real Player و ... .

 

about:crash
پیغام مربوط به زمانی که کروم در هنگام باز کردن یک صفحه Crash میکند ، با ظاهری جالب قابل روئیت است.

تغییر در ساختار U R L ها
اگر شما برادر ندارید که URL های محصولات شما در ووکامرس به شکل زیر باشند:

https:// yourshop.com/?product=some-product

شما باید تنظیمات مربوط به آن را در داشبورد وردپرس و در بخش Permalinks تغییر دهید و آپشن WordPress Friendly Permalinks را فعال سازی نمایید. ولی در این صورت ووکامرس در ساختار URL های محصولات شما “/Product-Category/” و “/Product/” را اضافه خواهد نمود. اما اگر شما هم همانند من URL های تمیز تر را ترجیح می دهید نگران نباشید راه پیشه دیگری برای حل این مساله هستی دارد. شما می توانید از پلاگین هایی که برای برای برپایی تغییرات در ساختار URL ها برپایی شده اند بهره‌گیری نمایید. یکتا از این پلاگین ها که من به شخصه از آن بهره‌گیری می نمایم “Remove Taxonomy Base Slug” می باشد شما با استفاده از این دست موزه می توانید از شر”/Product-Category/” در URL محصولات خویش رها شوید.
مشکل URL ها در ووکامرس یک سخت ریشه دار است که ما مدت زیادی با آن دست و پنجه نرم کرده ایم اما همچنان مسیر کار مناسبی که بتواند تمامی دشواری ها ما با URL ها را در ووکامرس حل نماید نیافته ایم. البته یک دست موزه دیگری که می تواند در این زمینه زیاد سودمند باشد و بسیاری از دشواری ها را در مقوله URL ها در ووکامرس برطرف نماید پلاگین “Perfect SEO URL” می باشد. اما باید به خاطر داشته باشید که ووکامرس آگاهی دیتا است که نصب این پلاگین های می تواند سرعت تارنما را تا حدودی تضعیف نماید یا به عبارتی وب سایت را کند تر نماید.

موبایل فرندلی بودن فروشگاه اینترنتی برپایی شده با ووکامرس
مطمئنا همه شما با اهمیت موبایل فرندلی بودن تارنما ها و بخصوص فروشگاه های اینترنتی آشنایی دارید و می دانید که موبایل فرندلی نبودن آنها تا چه حتماً می تواند مایه از دست رفتن مشتریان خفته آنها که از طریق تلفن های همراه در اینترنت جستجو می نمایند، گردد. خب حال این سوال پیش می آید که آیا تارنما ووکامرس شما موبایل فرندلی است؟ اگر پاسخ شما خیر است باید به شما بگویم که همگی رقبای شما که دارای یک وب سایت موبایل فرندلی هستند لغایت کنون توانسته اند گوی سبقت را از شما بربایند. بعد شما باید هر چه سریع تر اقدام کنید و وب سایت خویش را به یک تارنما موبایل فرندلی مبدل نمایید، دست موزه های بسیاری برای رسیدگی موبایل فرندلی بودن یک تارنما ورد پرس وجود دارند که شما می توانید موبایل فرندلی بودن فروشگاه ووکامرس خویش را با استفاده از آنها باره بررسی قرار دهید. ولی مساله موبایل فرندلی بودن چیزی ورای این کارهاست.
معمولا زمانی که صحبت از موبایل فرندلی بودن به میان می آید کل افراد سریعا یاد طراحی ریسپانسیو می افتند. طراحی ریسپانسیو اولیه ترین احتیاج شما برای ایجاد یک وب سایت موبایل فرندلی می باشد ولی تضمین کننده برپایی حس خوب و برپایی خوشنودی در کاربران موبایلی در اثناء تماشا تارنما شما نمی باشد. مواردی هستی دارد که شما باید برای موبایل فرندلی بودن تارنما خود آنها را در طراحی صفحات خود لحاظ نمایید. برای نمونه صفحه Home Page وب سایت جایی که اکثر کاربران در اولین ورود خویش به تارنما شما از آن رویت می نمایند، صفحه هوم پیج تارنما شما نباید انباشته از مطالب زیاد طولانی باشد که موجب شود کاربران موبایل برای رویت همگی این مطالب ناچار به سپریدن اسکرول های مکرر باشند در واقع مطالب طولانی شدنی است بر روی دسکتاپ جذاب به نظر برسند اما همان مطالب زمانی که در صفحه موبایل نمایش دیتا می شوند به انگیزه حقیر بودن صفحه منجر به اسکرول های آخر ناپذیر برای کاربر می گردند.
تصاویر بزرگ و منو ها در طراحی ریسپانسیو کوچک شده و در اندازه پسندیده برای موبایل تبدیل می گردند ولی فهرست های طولانی محصولات، محتواهای ویجت شده، بلوک های متنی و بسیاری المان های سایر شدنی است در صفحات کوچک موبایل بسیار جاگیر و آزار دهنده باشد. از این رو شما باید همگی صفحات وب سایت خویش را به چهره مجزا بر روی موبایل آزمون کنید و مسائل و مشکلات موجود در آنها را برطرف نمایید.

Mobile First Index
از زمانی که گوگل مساله Mobile First Index را مطرح نموده است، توجه به مساله موبایل فرندلی بودن تارنما ها در کمپین های سئو اولیت بالاتری یافته است. شدنی است این مساله که یک وب سایت را هم برای دسکتاپ و هم برای موبایل بهینه سازی نمایید برای شما مقداری مشکل به عقیده برسد، ما برای حل این سخت از مرو گر Blisk بهره‌گیری می نماییم. این مرورگر که بر پایه گوگل کروم می باشد و امکان به کارگیری بسیاری از افزونه ها را به شما می دهد، برای شما این امکان را فراهم می نماید که به چهره همزمان ورژن دسکتاپ و ورژن موبایلی صفحه تارنما خود را اثناء تنظیمات نگریستن نمایید و این مساله بهینه سازی ها را برای شما آسان تر می نماید.
صفحات موبایلی پرشتاب (AMP): گوگل به کارگیری صفحات AMP را برای سرعت بخشیدن به فرآیند بارگذاری صفحات وب در تلفن های به اتفاق مطرح رو کرد و این مساله لغایت حدود زیادی با استقبال رو به رو شد. ولی مساله افزایش سرعت در AMP مایه شد که استفاده از بسیاری از المان ها در صفحات مبتلا محدودیت گردند، برای مثال به کارگیری تگ ها یHTML، به کارگیری استایل شیت های خارجی، محدود شدن به کارگیری CSS ها و JS ها و …
اما در رابطه با میزان سازگاری ووکامرس با AMP باید گفت که این دو سازگاری چندانی با هم ندارند زیرا در صفحات AMP شما باید انتظارات خود را از طراحی و زیبایی صفحات زیر بیاورید و مساله شکل ظاهری تارنما همپنان برای بسیاری از افراد مساله مهمی می باشد. البته Yoast یک پلاگین به نام Glue for Yoast SEO & AMP ایجاد نموده است که می تواند علاوه بر کمک به شما برای برپایی صفحات AMP بررسی مسائل تکنیکال در صفحات AMP، گذرگاه کار هایی برای درمان شکل ظاهری صفحات نیز در اختیار شما پیمان دهد.
استفاده از ابزار Yoast SEO : مهم ترین ابزاری که شما برای بهینه سازی یک تارنما ووکامرس به آن بیچارگی خواهید داشت پلاگین Yoast SEO می باشد و می نا گفت زمانی که صحبت از سئوی ووکامرس مطرح می شود، بهره‌گیری نکردن از Yoast SEO غیر شدنی به عقیده می رسد. علاوه بر این، پلاگین اسم برده کاملا رایگان است و استفاده و نصب آن در وردپرس پیشه ساده ای می باشد. دقت داشته باشید که پلاگین Yoast SEO حائز سه ورژن مختلف بوده که گرد از آنها مجانی می باشد و دو تای دیگر پولی هستند. برای وب سایت های فروشگاهی شما نیازی به ورژن های پولی این پلاگین نخواهید داشت پلاگین Yoast SEO می تواند بسیاری از دشواری ها سئوی وب سایت شما را بر طرف نماید که در ذیل به بعضی از آنها اشاره خواهد شد:
Noindex، Nofolow برای صفحات خدمات: معمولا بسیاری از صفحات خدمات در تارنما ها هستی دارد که احتیاجی به نمایه گذاری آنها وجود ندارد، برای نمونه صفحات عضویت، صفحات مراحل خرید، صفحه بازیابی گذر کلمه و …، اما در بسیاری از تارنما توجهی به مساله عدم نمایه گذاری این صفحات نمی گردد و این صفحات نیز مشابه سایر صفحات تارنما ایندکس گذاری می شوند، که این فرمایش موجب دیرکرد در نمایه گذاری صفحات مهم تر وب سایت می گردد. با استفاده از Yoast SEO این مساله برای وب سایت ووکامرس شما برپایی نخواهد شد.
لینک های کانونیکال برای صفحات گروه بندی: صفحات گروه بندی معمولا دربرگیرنده پارامترهای اضافه ای می باشند که این پارامترها مایه برپایی URL های اضافه ای می شود که بدست موتورهای جستجوگر دیده می شوند و به عنوان داپلیکیت یا محتوای تکراری در عقیده گرفته می شوند. با استفاده از Yoast SEO امکان به هستی آمدن چنین مشکلاتی برای صفحات گروه بندی هستی ندارد.
ایجاد اتوماتیک عناوین متا و توضیحات متا: Yoast SEO به شما این امکان را می دهد که چنانچه تمایل به ایجاد توضیحات متا و عناوین متا برای درونمایه های خود نداشته باشید، این داده ها به صورت خودکار توسط Yoast SEO برای صفحات تارنما شما برپایی گردد. توضیحات و عناوین متای برپایی شده توسط Yoast SEO بسیار حرفه ای می باشد و با به کارگیری این امکان دیگر گوگل نمی تواند بخشی از محتوای شما را به صورت دلخواه به عنوان توضیحات متای صفحات شما انتخاب نماید.
ایجاد برد کرامب ها: برد کرامپ ها به موتورهای جستجوگر کمک می کنند لغایت بتوانند ساختار تارنما شما را درک نمایند و وانگهی به کاربران کمک می کنند تا بتوانند به سادگی در وب سایت شما گردش کنند و محصولات مورد نظر خویش را بیابند. Yoast SEO به شما امکان برپایی برد کرامب های Schema.org را با کمترین دردسر می دهد. فقط کاری که شما باید سپریدن دهید آن است که فعال سازی و قرار دهید آنها در قالب سایت خود می باشد.
امکاناتی که Yoast SEO برای سئوی یک وب سایت ووکامرس فراهم می نماید زیاد بسیار است و این پلاگین امکانات متنوعی از دسته امکان برپایی ریدایرکت ها، امکان رسیدگی لینک ها و معرفی لینک های خراب، امکان ایجاد نقشه سایت و امکانات بسیار گوناگون دیگری را به کاربران ارائه می نماید که نمی طاقت به تمامی آنها در این نوشتار پرداخت. ما تنها به تعداد محدودی از قابلیت های مفید این پلاگین اشاره نمودیم لغایت شما را با اهیمت استفاده از این پلاگین برای سئوی ووکامرس آشنا نماییم.

ایجاد عناوین جذاب و گیرا برای محصولات
عنوان محصول اولین روشنگری و شرحی است که کاربران در ارتباط با یک محصول می بینند و باعث برپایی یک برداشت اولیه تند و تاثیر گذار در ذهن نظاره گر می گردد، از این رو می توان گفت که انتخاب عناوین پسندیده برای محصولات نقش زیاد مهمی در جذب کاربران و افزایش میزان فروش دارد. همگی موتورهای جستجوگر از قوانین مقاوم و یکسانی برای رتبه بندی صفحات در نتایج جستجوها اطاعت می کنند و همه آنها اثناء رتبه بندی تگ عنوان را برای رتبه بندی ها لحاظ می نمایند، دقت داشته باشید که از کلیدواژه های مناسبی در عناوین محصولات کاربرد نمایید که ارزش عنوان ایجاد شده به عنوان تگ عنوان در رتبه بندی ها افزایش دهند.

ایجاد توضیحات بهینه برای محصولات
ایجاد توضیحات مناسب برای محصولات احد از مسائل زیاد مهمی است که در سئوی یک تارنما فروشگاهی باید به آن توجه شود، در زیر نکاتی برای برپایی توضیحات پسندیده در صفحه محصولات آورده شده است که شما با رعایت آنها می توانید توضیحاتی برای محصولات وب سایت خویش ایجاد نمایید که هم برای کاربران و هم برای موتور های جستجوگر زیاد پسندیده باشد.
توضیحات محصولات شما باید به قدر کافی طولانی باشد: همانگونه که می دانید گوگل به متن هایی که طولانی تر هستند و توضیحات اکثریت را دربرگیرنده می شوند علاقه اکثریت دارد و آنها را عمقی تر و جامع تر می پندارد. خدمات طراحی فروشگاه سئو شده از این جهت شما باید کوشش کنید که توضیحاتی که برای محصولات خویش می نویسید به قدر کافی طولانی باشد، این بدان معنا نیست که شما باید مطالب طولانی و بی معنی برای پر کردن صفحات محصولات خویش بنویسید بلکه بدین معنی است که شما باید هر یک از جنبه ها و نکات مربوط به محصولات خود را به قدر کافی روشنگری دهید. این توضیحات علاوه بر آنکه می تواند به رتبه بندی های شما کمک کند می تواند در میزان خوشنودی کاربران نیز کارایی گذار باشد و آنها را در پروسه خرید جذب و مجاب نماید.

 

about:hang
این دستور پیش از این که خود یک صفحه باشد یک خراب کننده صفحه است! اگر به هنگام مرور یک صفحه وب این عبارت را وارد کنید ، صفحه مورد نظر عملأ یخ میبندد و هیچ کاری نمیتوان در آن کرد.

 

about:version

ورژن دقیق مرورگر کروم با وارد کردن عبارت فوق قابل مشاهده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.