قالب های فارسی وردپرس 5

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 5

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

مزایای وردپرس

افزونه وردپرس و یا پلاگین وردپرس نرم افزار های کوچکی هستند که امکاناتی را به سیستم مدیریت محتوای وردپرس اضافه می کنند و مایه افزایش کارایی آن می شوند بدین معنا که شما هر قابلیتی را که بخواهید می توانید به وردپرس اضافه کنید و نشد ها را از بین ببرید. به عنوان نمونه شما با استفاده از افزونه ووکامرس می توانید یک فروشگاه بسازید.و نصب کردن افزونه ها فقط با چند کلیک امکان پذیر است و در ضمن یگانه از دلایل محبوبیت زیاد وردپرس افزونه ها می باشند چون بیش از 50 هزار افزونه ودپرس فقط در اندوختگاه وردپرس پیمان دارد که شما می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید.


مزایای وردپرس

هزینه بسیار کم : از دسته ویژگی های مهم وردپرس کاهش خرج است که علاوه بر هزینه بسیار ناچیز برای تاسیس سایت به شما کمک خواهد کرد که سایر برای هر تغییری که در سایت می خواهید برپایی نمایید به کمپانی طراح سایت خودتون مراجعه نکنید چون شما با به کارگیری وردپرس امکان هر نوع تغییری که بخواهید در سایت سپریدن دهید را در سریع ترین سررسید دارید . به عنوان مثال می توانید به نظرات رسیدگی کنید، نوشته ای جدید ایجاد کنید و منتشر کنید و یا کاربران را مدیریت کنید و خیلی از کارهای دیگر…

سئو بالا : فروم وردپرس  به چهره کاملا استاندارد کد نویسی شده است ، و به تمام استاندارد های وب اهمیت دیتا شده است که همین امر باعث سئوی بالای سایت شما و به دست آوردن جایگاه بالا در نتایج گوگل می شود.برای اطلاعات اغلب می توانید نوشتار کامل سئو سایت را مطالعه کنید)

رایگان بودن وردپرس: همانطوری که در اول مطلب هم  برای شما ذکر کردم وردپرس رایگان می باشد و شما می توانید بروزرسانی های آن را هم به چهره کاملا مجانی اخذ کنید.

امنیت وردپرس : امنیت وردپرس زیاد بالاست ولی به شرطی که که شما آن را دائم بروز نگه دارید . برای اطلاعات اغلب می توانید مقالات ما در مورد امنیت وردپرس را بخوانید)

ظاهر جذاب : وردپرس با هزاران قالب حاضر ای که در سطح وب دارد به شما این امکان را خواهد داد  که سایتی با ظاهری بسیار جذاب نسبت به سایت های سایر داشته باشد. و حتی به راحتی و بدون کد نویسی خویش شما قالب های دلخواه خویش را بسازید.

ارتباط با شبکه های اجتماعی گوناگون :یکی سایر از خاصیت های مهم وردپرس که به وسیله ی افزونه ها این امکان برای شما فراهم می شود وابستگی با شبکه های اجتماعی مختلف از جمله: توییتر، اینستاگرام، فیسبوک، یوتیوب و…است و مشتریان خود را از مطالب جدید و تغییرات سایت باخبرسازید.

انعطاف پذیری وردپرس : می شود گفت وردپرس دوست داشتنی ترین سیستم مدیریت محتوای عالم می باشد که همه می توانند آن را هر طور که می خواهند ویرایش کنند و به وسیله افزونه وردپرس که تعداد آنها بسیار زیاد است هر امکاناتی را که نیاز دارند تنها با چند کلیک ساده به سایت خویش اضافه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.